Store Udd

Vi var och badade idag igen. Eller ja jag kan ju rätta mig själv där och säga att det var JAG som badade :)
Det var jätte skönt. Vi tog cyklarna som vanligt. Denna gången badade jag i bikini och inte i underkläder (y)
Det blåste men det kunde ingen hjälpa. Vi solade lite först, sen badade vi jag det var faktist ganska varmt men inte lika varmt som igår. Sedan tog vi kort.. Efter det badade jag snabbt igen, sen kom Ida, Alexandra och Viktoria dom skulle också bada. Men då skulle vi precis gå. Ingen höjdare att CYKLA hem, massa uppförsbackar :( Men men we survive. Och nu är vi här och ska ut och plocka blommor hihihi ;D
Får se hur det går med blade :|

ellie

Jag
11
STEEKBADUS


Kommentarer
Postat av: ida

hooooooooooooooooooooooj emelie :D<3333333333

du skulle vart kvar din fiiis :(<3333

2009-06-24 @ 01:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0