godmorgon eller?

Nä, godmiddag passar bättre vid denna tidpunkten. Även fast vi precis vaknade.
Ska strax äta frukost. Undra vad vi ska göra idag!!
Tja, antingen om det blir fint väder åka och sola i Sillvik eller någonting. Om det inte blir fint väder åker vi till stan eller någonting. Ja bloggandet går ju ganska bra haha. Undra hur det går med sommarbloggandet.
Ja ni som läser denna bloggen läser ju för att följa med på mitt sommarlov, se hur bra det går med mitt bloggande och få ideer om vad ni kan öra i sommar eftersom denna sommaren ska bli BÄST för mig och jag ständigt ska ha någonting att göra :D
Jaja nu ropar Vicke på mig,älskar när hon fixar frukost till mig så underbart. Älskar min bästavän.

ElliesBellies :)


Kommentarer
Postat av: victoria :D

aw <3

älskar dej absolut mest! <3

2009-06-24 @ 00:36:51
URL: http://oomarsflikka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0