Cykla allt vad benen bar

Kl halv 8 fick jag och Victoria iden att cykla ända bort till stora udd och bada.
Så jag slängde på mig Dannes häckentröja och cyklade iväg med Vicke.
Visade henne stallet, mycket trevligt.... Sedan när vi var på väg mot Stora udd igen då från stallet ringde hennes pappa och sa att han och Daniel redan var där, nice nice! Fick jag någon att bada med eftersom Victoria är sveriges kyckling.
Jättevarmt i vattnet faktist. Jag och Daniel badade jättemycket hoppade från stegen och hela köret :D
Sedan cyklade vi hem. Och påvägen hem bestämde vi oss för att ha en sådan där skön kväll som slut på denna toppendagen genom att kolla skräck och äta upp glasspaketet och chips.. Det kallar jag livet!
Jaja, nu ska vi smarra i oss allt gott ni kan tänka er.
SMSA DÅ TASKIS!
Jaja, bjuder på lite sköna bilder från när jag och Daniel badade ;)

vi när vi badar
plask
plaskis

Kommentarer
Postat av: victoria :D

KAN MAN HA HÄRLIGARE ELLER?! :D



våran sommar ska bli toppen,visst? (:

2009-06-24 @ 00:35:24
URL: http://oomarsflikka.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0